به نظر شما وبلاگ چطوره؟

.ساعت دیواری فانتزی." >ساعت دیواری فانتزی
گن لاغری اسلیم لیفت" >گن لاغری اسلیم لیفت
عینک ریبن" >عینک ریبن

آمار مطالب

کل مطالب : 60
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 252
بازدید سال : 540
بازدید کلی : 37761

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 37761
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رضا
تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392
نظرات
فناوري ديجيتال

کینکت به تبلت‌ها می‌آید

شرکت PrimeSense، که تولیدکننده محصولات Kinect‌ مایکروسافت است، بالاخره دوربین سه‌بعدی خود را آنقدر کوچک درست کرد که بتواند در تبلت‌ها قرار بگیرد. حسگر سه‌بعدی نسل بعدی این شرکت، Capri نام دارد و ده برابر کوچک‌تر از سری اول کینکت خواهد بود. دقت آن فعلا برابر با نسل فعلی کینکت‌هاست و به‌صورت سیاه و سفید کار می‌کند.

 

 

 

اتاق بازی به‌جای تلویزیون

عینک Oculus Rift فعلا بهترین روش برای انجام بازی‌های رایانه‌ای است. مایکروسافت البته ایده‌ای دیگری دارد و آن هم Illumiroom‌است. این اتاق به‌جای تلویزیون، سیستم گیمینگ را به دیوارها و سقف اتاق منتقل می‌کند. این فناوری از کینکت استفاده خواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست دقیقا چه وسیله‌ای کل اتاق را به صفحه‌نمایش تبدیل می‌کند.

 

 

شارژ بی‌سیم باتری

جایگزینی باتری‌های قلمی AA زمان‌بندی مناسبی می‌خواهد. میزان مصرف هر دستگاه با دیگری متفاوت است و این باتری‌ها آنقدر کوچک‌تر است که نمی‌شود آنها را با چیز دیگری جایگزین کرد. Tetherboard موفق به تولید قالبی از AA شده است که باتری‌های کوچک‌تر AAA در آن قرار می‌گیرد. تفاوت در اینجاست که این قالب از طریق بلوتوث یا شبکه‌های اجتماعی وضع باتری را نشان می‌دهد و بهترین زمان ممکن برای شارژ آن را مشخص می‌کند.

 

 

اولین تبلت کاغذی دنیا

PaperTab نام اولین تبلت کاغذی دنیاست. این تبلت که در دانشگاه Queen تولید شده، نمایشگر لمسی منعطف ده اینچی دارد و پردازنده‌ آن اینتل Core i5 است.

 

 

 

 

کف دست شما کیبورد می​شود!

از عمر کیبوردهایی که از لیزر استفاده می‌کند، مدت زیادی می‌گذرد. اما کیبورد لیزری عینک گوگل، محصول جدیدی است. در سیستمی که گوگل اخیرا به‌عنوان اختراع ثبت کرده، این عینک به یک پروژکتور مجهز شده است که می‌تواند روی کف دست، یک کیبورد کوچک خلق کند و کارایی بیشتری داشته باشد.

 

 

 

 

 

یو‌اس‌بی به‌جای رمز در گوگل

رمزهای عبور امروزه در همه وب‌سایت‌ها به کار می‌رود و هر روز هم امنیت آنها در مقابل هک و نفوذ کمتر می‌شود. تیم امنیتی گوگل به این فکر افتاده است که آن را با چیز بهتری عوض کند. در مجله IEEE Security and Privacy که اخیرا منتشر شده، معاون امنیتی گوگل از کلیدی صحبت کرده است که با یک تراشه هوشمند درونی می‌تواند به‌صورت خودکار به سرویس‌های مختلف رایانه متصل شود.

 

 

 

وین‌بات؛ رباتی برای پنجره‌ها

ربات Roomba را علاقه‌مندان فناوری می‌شناسند؛ رباتی که خودش حرکت می‌کند و کف خانه را برق می‌اندازد. اما خدمات رومبا نمی‌تواند بخش‌های خانه از جمله پنجره‌ها را در برگیرد! از این رو، وین‌بات گزینه مناسبی برای این کار خواهد بود. این ربات کارگر، با استفاده از بالشتک‌های مکنده خودش را به پنجره می‌چسباند و بعد آن را تمیز می‌کند.

 

 

باتری سفری پرقدرت

این پک باتری که بتازگی از سوی Innergie معرفی شده است می‌تواند در نقش منبع برق برای شارژ تبلت‌ها و تلفن‌ها عمل کند. حجم آن 6800 میلی‌آمپر بر ساعت است که در مقایسه با آیفونی که فقط 1400 میلی آمپر بر ساعت حجم دارد، بسیار زیاد است.

 

 

 

تا حالا کیبورد شیشه ای دیده بودید؟ آقایKong fanwen ایده خود را در زمینه ساخت کیبورد شیشه ای ضد آب ارائه داد. در این طرح سطحی از جنس شیشه جداره اصلی کیبورد را تشکیل میدهد. در واقع هیچ کلیدی وجود ندارد و تنها رد پای علائم و حروف بر روی این سطح دیده می شود. این کیبورد به وسیله یک سیستم هوشمند پشتیبانی می شود. یک عدد دوربین به همراه آخرین متد در تکنولوژی حرکت شناسی می تواند جهت و چگونگی حرکت دست شما بر روی کیبورد را تشخیص دهد. این تشخیص به عنوان دیتا به نوعی سیمولاتور مخابره شده و در آنجا رمز گشایی می شود و سیستم حرف و یا نشانه مد نظر شما را جهت تایپ آشکار می سازد.ضد آب بودن این غشا به شما این امکان را میدهد که آن را با آب شسته و یا حتی با شیشه شور ها غبار گیری کنید.

 



 

 

این لپ تاپ که توسط Orkin Design طراحی شده، نقاط مشترک بسیاری با D-roll دارد زیرا هر دو هنگامی که مورد استفاده نیستند، در یک تیوب که به راحتیحمل می شود، لوله می شوند. اما برخلاف D-roll لپ تاپ Rolltop برای استفادهبر روی میز می تواند به صورت تخت نیز قرار بگیرد.
تیوب دربردارندهمنبع برق، دوربین اینترنتی، پورت های USB، بلندگوها و یک سیم برق قابلگسترش است. نمایشگر OLED انعطاف پذیر، کیبورد صفحه ای و یک قلم برای نوشتناین امکانات را تکمیل می کنند

 



 

Vuzix عینک هوشمند خود را برای رقابت با گوگل گلاس معرفی کرد. از همه جالبتر اینکه این عینک هوشمند با سیستم عامل اندروید کار میکند! این عینک هوشمند که Vuzix حساب ویژه ای روی آن باز کرده، میخواهد از تمام اپلیکیشن های موجود پشتیبانی کامل کند و تمام اطلاعات را روی این عینک جلوی چشم کاربر نمایش دهد! این عینک هوشمند و زیبا قرار است در اوایل 2013 به فروش برسد. این عینک از سیستم عامل بستنی حصیری بهره میبرد و از نمایشگر ۴ اینچی WQVGA با نسبت تصویر 16:9 بهره میبرد و هسته ی پردازنده آن یک (OMAP4430 (1GHZ و 1GB رم در کنار 4GB حافظه داخلی باهم هماهنگ هستند.

 

 



 

ابررایانه ای که قرار است لقب سریع ترین سوپرکامپیوتر جهان را با سرعت ۲۰ پتافلاپ از آن خود کند. اما چینی ها هم در رقابت ساخت سریع ترین کامپیوترها بیکار نبوده و مشغول ساخت سوپرکامپیوتری به نام Tianhe-2 هست. کامپیوتری که قرار است تا سال ۲۰۱۵ شروع به کار کند.قرار است سرعت پردازش این کامپیوتر ۱۰۰ پتافلاپ باشد. یعنی ۵ برابر سریع تر از تیتان فعلی و جالب تر اینکه چین قصد دارد برای ساخت آن از پردازشگرهای ساخت خودش استفاده کند.موضوع ساخت سوپرکامپیوترها علاوه بر پیشرفت های علمی، یک رقابت مهم بین کشورهای دنیا است و حالا چین میگوید که قصد دارد با ساخت این سوپرکامپیوتر خودش را در مسیر رقابت نگه دارد. چرا که پیش بینی میشود سرعت سوپرکامپیوترها تا سال ۲۰۱۸ به ۱۰۰۰ پتافلاپ برسد.
چین در سال
۲۰۱۰ نیز با ساخت سوپرکامپیوتر Tianhe-1A با سرعت ۴.۷ پتافلاپ به رتبه نخست دنیا رسیده بود. کامپیوتری که هم اکنون رتبه چهارم را در دست دارد.

 

نظر بدهید

 


محقق چینی به نام Fang-Chun فلش درایو زیبایی که قابلیت خواندن همزمان سه عدد میکرو اس دی را دارد به نمایش گذاشت.
به گزارش ورد آی تی به نقل از پی سی دی , شاید برای شما پیش آمده باشد که نیاز داشته باشید مموری جانبی دستگاهتان را مستقیما به كامپيوتر متصل کنید و در این مورد در صورت نداشتن اسلاید میکرو اس دی به روی كامپيوتر، حتما به یک میکرو اس دی نیاز خواهید داشت.
نکته جالب توجه دیگر این محصول اين است كهUSB می تواند چندین برابر2  ارسال و دریافت سریع تری از اطلاعات داشته باشد. اين محصول از فناوري USB3 بهره برده است.
راحتی باز و بسته شدن محفظه قرارگیری میکرو اس دی ، زیبایی منحصر به فرد ، وزن و سایز بسیار کم و کوچک و دیگر امکانات ، این محصول را به یکی از خوب های فلش درایوها تبدیل کرده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


راه که می روم مدام بر می گردم پشت سرم را نگاه می کنم دیوانه نیستم خنجر از پشت خورده ام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود